سیمای زیرزمینی

مجله تخصصی فیلم و تصویر

سیمای زیرزمینی

مجله تخصصی فیلم و تصویر

عاشق | شهرام شکوهی

از آرشیو آوای زیرزمینی -  بی شک برنامه تلویزیونی NEXT PERSIAN STAR که از شبکه TV PERSIA پخش می شود نقش مهمی را در معرفی هنرمندان آینده ی کشور دارد. با آنکه سری اول این مسابقه که در آلمان ضبط شده بود ، چنگی به دل نمی زد و داوران نتوانستند ستارگان خوبی را برگزینند. اینبار با توجه به اینکه این مسابقه در دبی برگزار شده و هنرمندان خوش صدایی نیز در این مسابقه شرکت کرده اند ، امید می رود افراد بهتری از گزینش این داوران بیرون آیند. طی روزهای گذشته یک هنرمند ایرانی به نام "شهرام شکوهی" که مدت ها برروی سبک خود کار کرده است در این مسابقه حاضر شد و مورد توجه داوران قرار گرفت. شهرام شکوهی که سبک فلامنکو (لالا اسپانیایی) را با سبک سنتی ایران تلفیق کرده است ، بسیار مورد توجه داوران قرار گرفت. از شما دعوت می کنم تا به این قطعه گوش کنید و امیدوارم که آقای شکوهی در این مسابقه پیروز نهایی شوند. 

شهرام شکوهی 

 (عکس تهیه شده از فایل ویدیویی) 

قطعه ویدیویی          

 

با تشکر از احسان عزیز ، لازم به ذکر است کیفیت این قطعه به دلیل اجرای زنده در حد متوسط می باشد.

پی نوشت : دوستان عزیز ، طی پیغامی از برادر آقای شکوهی ، متوجه شدم ایشان در این مسابقه جزو نفرات برتر هم انتخاب نشدند!!! این موجب تاسف هست. در سری اول این مسابقه هم معلوم بود این داوران صلاحیت انتخاب هنرمندان ناشناخته ایرانی را ندارند. به امید موفقیت های بیشتر برای آقای شکوهی.

نظرات 20 + ارسال نظر
مهدی جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مدیر : ممنون. حتما سر می زنم

نگار شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

عالی بود.مرسی

مدیر : خواهش می کنم

ماندنی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.mandaniha.blogfa.com

این اهنگ دوانه کننده بود
اریا جان مرثی
عالی بود

مدیر : با شما موافقم

سحر چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ

بسیار زیبا بود . واقعاٌ لذت بردم
شما ایمیلی از آقای شکوهی دارید ؟

از خودشون نه ، اما برادرشون رو دارم

فرساد شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

شهرام شکوهی برای ما بهترین خواننده ی این مسابقه بود و بی صبرانه منتظر شندین آهنگ های دیگه ای از این استاد مسلم موسیقی هستیم ...

نیلو یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ

واقعا لذت بردم وقتی اولین بار شنیدم این آهنگو
تو 20 تای برنده نیمه نهایی ایشون بودن . یعنی بعدا حذف شدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا متاسفم
خیلی دوست دارم بقیه کاراشونو ببینم و بشنوم

امیر دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

اول سلام می کنم به دوستان
من برادر شهرام هستم
باید بگم که متاسفانه نتونستم منظوره خودمو درست به اریا جان منتقل کنم باید بگم که برادرم به مرحله بعد راه پیدا کرد ولی در مرحله بعد به نا حق حذف شود ولی اصلا مهم نیست چون در اخر این نظر مردم هست که خیلی مهمه و خوشبختانه مردم خیلی استقبال کردن.
در اخر هم اینو بگم که برادرم در حال تدارک البوم هست که امیدوارم تا چند ماهه اینده اماده شود.

مجید سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ

به نظر من شهرام جای خودشو تو موسیقی ایران پیدا کرد برای من نظر هیات داوری مهم نیست

امید(هنر هفتم) سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.Artcm.ir

از طرف ما به برادر آقای شکوهی پیغام برسانید و از آهنگ های خوبشان تشکر کنید
منتظر آلبوم ایشان هستیم

عالی بود...عالی

اراسک یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ق.ظ

خیلی زیبا گیتار مینوازند و شاهکار میخوانند
در ظمن آقا امیر شما متال بازید؟
یعنی شما هم قطعه از متال اجرا کردید؟

فرشاد یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ

انتخاب نشدن آقای شهرام شکوهی یک ظلم بزرگ به موسیقی ایرانی بود که با این کار جلوی تولد یک سبک جدید را که توسط جوان توانمند ایرانی معرفی شد را گرفتند.
آقای ستار ؛ رامین زمانی و خانم حیدرزاده... مردم خیانت شما به موسیقی اصیل ایرانی را فراموش نخواهند کرد!!!

sh یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

با سلام
تمام اینترنت را زیر و رو کردم تا دوباره آهنگ آسمانی شهرام شکوهی عزیز را بشنوم
آیا کسی از ایشان اطلاعات کافی دارد ؟آیا ایشان ایمیل آدرس یا وبسایتی دارند تا بجای آقایان بی ذوق داور در مسابفه ما از ایشان قدردانی کنیم؟

کافه دار پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.cafelog.blogfa.com/

سلام.
واقعا خوشحالم که همچین اشخاصی هنوز هم هستن که درک می کنن زیبایی یعنی چی! ولی باور کن خیلی کم شدن. اگه زیباشناسا کم نشده بودن شهرام شکوهی هم فینالیست اعلام میشد.

حرف درین مورد زیاده. منم همه رو توی وب خودم نوشتم.

آناهیتا جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام من خیلی شکه شدم وقتی فهمیدم در فیس بوک برای آقای شکوهی صفحه ای درست کردم تا طرفدارانش جمع شیم اکه میتونید بهشون اطلاع بدید

shima شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

behtarin sherkatkonande bood vaghean!bi nazir,morede bi mehri gharar gereft,man ke majzoobe sedash shodam...

میثم یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ب.ظ

وقتی یه احمق مثل ستار تو هیات داوران باشه آقا شهرام انتخاب نمیشه.اولین باری که صداشو شنیدم گفتم این سوپراستار میشه ولی تو نیمه نهایی انتخاب نشد.من که صداشو ضبط کردم.شهرام فوق العاده بو و هست.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ق.ظ

آقای شکوهی بهترین بود بدون شک

مینو چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

تو مرحله ی قبل بعد اینکه شعرشو خوند گفتم 100% قبوله اما مرحله ی نهایی منم خیلی حالم گرفته شد واقعا نامردی کردن چون صداش محشر بود مخصوصا با اون مهارتی که تو گیتار زدنشو خوندنش بود من که زیاد به موسیقی سنتی علاقه نداشتم با اون تلفیقش واقعا عاشق سبکش شدم.منم خوشحال میشم ایمیلشو بذارین.تا بهش بگیم ما به عنوان یه خواننده ی محبوب قبولش داریم . راستی من آهنگش و از ماهواره ضبط کردم هر روز با خانواده گوش میدیم.

بهنود چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ http://night-angel.blogsky.com

با سلام خدمت تمام طرفداران شهرام شکوهی


آهنگ (مدارا) از استاد شکوهی واقعا منو حیرت زده کرد
آقا امیر چطور می شه به برادرتان پیغام داد ایشون ایمیل ندارند؟

امیر سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ

این ایمیلشونه
shahram-shokoohi@live.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد